דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוח דרושים סטנדרטי 

מאת    [ 03/02/2010 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 2713 פעמים ]

חשבת פעם כמה ההמצאה הזו של לוח דרושים היא גאונית? דבר כל כך פשוט ועם זאת מועיל ברמה שאי אפשר לדמיין. ריכוז של כל המודעות הנוגעות למשרות חדשות בשוק במקום אחד שעוזר גם למחפש העבודה וגם לבעל העסק. פיתרון פשוט לשני הצדדים, שיוצאים נשכרים בקלות.

אז מה כולל לוח דרושים סטנדרטי?

לוח דרושים לעבודה צריך לכלול רשימה של משרות, כולל פירוט ברמה כזו או אחרת על התפקיד, שיוך לקטגוריה או קטגוריות מסוימות ודרך ליצירת קשר. אפשר להגיד שהמרכיב האחרון הוא החשוב ביותר. בלעדיו, לוח מודעות דרושים לא שווה יותר מידי.

השדרוג: לוח דרושים באינטרנט

עד המצאת הכלי הנפלא הזה שנקרא אינטרנט, רוב מחפשי העבודה היו מחכים לפרסום לוח דרושים בעיתון. הלוחות היו מפורסמים בזמנים קבועים, למשל פעם אחת בסופי שבוע ופעם אחת באמצע השבוע (בדרך כלל ביום שלישי) והמחפשים היו עוברים מודעה אחר מודעה ומסמנים את המתאימה להם. היום כל העניין הזה הרבה יותר פשוט וקל.

זה לא שאין יותר לוח מודעות דרושים בעיתונים, אבל הם הולכים ופוחתים מיום ליום. כיום לוח דרושים לעבודה הרבה יותר קל לשימוש דרך האינטרנט. אין צורך לייגע את עצמך בחיפוש בין אלפי משרות, אתה יכול פשוט לבצע סינון ולבחור את אלו הרלוונטיות אליך בלבד. בנוסף, לא צריך לחכות יותר לעיתון סוף השבוע: מודעות דרושים באינטרנט ניתן לראות בכל יום ובכל שעה.

ככל שהתחום התפתח, כך נוצרו גם קבוצות

אם פעם לוח דרושים באינטרנט היה דבר פשוט ולא יותר מידי משוכלל (יחסית), הרי שהיום לוחות כאלו כוללים גם פנייה לקבוצות מסוימות בחברה. לדוגמא, בכל רגע נתון תוכלו ליצור לעצמכם לוח דרושים בדרום או בצפון ואפילו לוח דרושים לסטודנטים או לאימהות. הכל שם, באתרי האינטרנט השונים ובמרחק של לא יותר מחמש לחיצות כפתור.

לוח דרושים באינטרנט כולל גם עזרים ועצות

האנשים שמפעילים אתרים מסוג זה הבינו שהגולשים לא זקוקים לעזרה רק בחיפוש עבודה, אלא גם במה שמסביב. לכן, אתרים רבים בתחום חיפוש העבודה ייתנו לכם מלבד לוח דרושים לעבודה גם עצות חשובות, טיפים מפי מומחים והכי חשוב: עצות כיצד לכתוב קורות חיים. כי זה לא מספיק לרצות עבודה, צריך גם לדעת איך לגשת אליה.

לא לשכוח: לוח דרושים קיים גם עבור המעסיקים

מחפש מזכירה לשעות הערב? רוצה לגייס עשרה עובדים למפעל אריזה? לוח דרושים נמצא כאן גם בשבילך. בקלות תוכל לפרסם מודעת דרושים באינטרנט ואם אתה רוצה להשתמש בכל התחמושת, פנה גם לעיתונים וברר כמה עולה מודעה כזו. דבר אחד חשוב לזכור: באתרים רבים תוכל לפרסם את המודע השלך בחינם. וזה יתרון גדול על העיתון.

ויש כמובן גם את הסוכן החכם

היום זה מאוד נפוץ ובהתחלה אפילו נחשב לגאוני: סוכן חכם באתרי אינטרנט לחיפוש עבודה בעצם עושה את העבודה במקומך. כל מה שאתה צריך לעושת הוא להזין את הפרטים שלך ובאילו תחומים אתה רוצה לעבוד. הסוכן יאתר עבורך משרות פוטנציאליות ויציע לך אותן במייל. יש מישהו שעובד בשבילך.

חיפוש עבודה הוא עבודה בפניה עצמה: צריך לקום מוקדם כל יום ולשלוח קורות חיים לכל מקום אפשרי. כל שעה שחולפת בלי שפניתם למקום עבודה כלשהו, היא שעה מבוזבזת. חפשו כבר עכשיו אחר לוח דרושים איכותי ויאללה לעבודה!

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב